Carta al diari Ara.cat

Us deixo la carta que va sortir publicada a la versió impresa d’ahir del diari Ara.cat, a veure que us sembla!

“Sóc dona. Tinc 25 anys. ImagenResideixo a la província de Barcelona. Tinc el títol de llicenciada en Ciències Polítiques i de l’Administració per la Universitat de Barcelona. També el de màster en Gestió Pública que coordinen les Universitat de Barcelona, Autònoma i Pompeu Fabra. He estat becaria de la Generalitat de Catalunya. He gaudit de beca durant els 5 anys d’estudi que m’ha costat obtenir aquests dos títols, el que suposa per l’Estat del Benestar una inversió d’uns 29.000€ (5.000€x4 per cada any de carrera + 9.000€ per un any de màster) segons els càlculs recollits en les matricules anuals.
Sóc aturada del Servei d’Ocupació de Catalunya. El mes de juliol farà un any. No tinc dret a prestació, perquè ningú mai m’ha fet un contracte laboral. Cada dia consulto les noves ofertes de treball. Mai m’han trucat ni per una entrevista per fer de caixer en un supermercat. La pregunta és: tinc o tenim un problema?”

Deixa un comentari

